Év eleji célkitűzések

glenn-carstens-peters-190592-unsplash.jpg

Nem tudok ellenállni. Most sem. Egyszerűen beszippantott. Én, aki imádok tervezni, listákat írni és motivációs táblákat készíteni, akárhogyis próbálkoztam, nem tudtam nemet mondani az újév alkalmából adódó kíváló lehetőségnek. Annyira adja magát, hogy muszáj vagyok én is megfogadni néhány dolgot. 

Itt kell mindenképpen megjegyeznem 0. fogadalomként, hogy a lent említetteket ebben az évben, vagyis 12 hónap alatt folyamatosan dokumentálni fogom és minden nagyobb mérföldkövet megosztani a nagyközönséggel Instagrammon vagy Facebookon, úgyhogy kövessetek mindenképp.

1. Utazás: erre az évre megfogadom magamnak, hogy elutazok leglább 5 különböző országba. Egyenlőre ennél több konkrétumot nem határoztam el, nem szeretném magamat keretek közé szorítani. Annyit még elárulhatok, hogy az elsőre valószínűleg februárban fog sor kerülni.

2. Angol: nekem az első nyelvem mindig is a német volt. Ha pedig visszamehetnék, biztosan a spanyol tanulás mellett döntenék (erről nem tettem még le teljesen). Még gimi alatt tanultam angolul, ám úgy érzem, van még hova fejlődni.

3. Kapcsolat: ha rendszeresen követtek, biztosan találkoztatok a Szingli lányok posztommal, nem titkoltam ott sem és itt sem fogom, szeretnék ezen változtatni. Ugyanakkor úgy mint az utazásnál, itt sem írok le semmi konkrétumot, hiszen mint tudjuk, ezek mindig a legváratlanabb pillanatban történnek meg.

4. Edzés: ősszel elkezdtem járni egy nagyon jó kondi terembe, ahova nagyon szeretek menni. A mozgás pedig mindig is a lételemem volt, hiszen kikapcsol és feltölt. Ezt szeretném továbbra is így folytatni, márcsak valami tartható rendszerességet kell beépítenem a hétköznapokba.

5. Autóvezetés: ez nálam egy nagyon kényes téma, viszont úgy döntöttem, hogy idén le fogom győzni ezt a félelmem. Most nem írok többet erről, tervezek még mesélni részletesebben később.

6. Munka: első félévben szerencsés volt az órarendem, tudtam dolgozni egyetem mellett. Ez valószínűleg a következő néhány hónapban másképp alakul, mégis szeretnék dolgozni valamit. Márcsak azért is, hogy az utazós pontot is véghez tudjam vinni.

7. Írás: folyamatos vágyam az írásban való fejlődés. Ehhez az kell, hogy gyakoroljak és írjak minél többször. Emellett most az is egy célom, hogy a cikkeim megjelenjenek más, akár online akár nyomtatott felületeken is, nem csak ezen a blogon.

+1: nemrég találkoztam ezzel az ötlettel, mely szintén az év végi lezárást és az újrakezdést segíti. Lényege az, hogy választasz magadnak egy szót az új évre és megpróbálod eszerint tölteni ezt a 12 hónapot. Nekem 2019-re ez a szó a: vakmerő lett. Úgyhogy rögtön bele is vetettem magam 40 idegen ember közé, és így ünnepeltem meg az újévet. Kinek hogy telt a szilveszter?

 

TI MEGFOGADTOK VALAMIT AZ ÚJ ÉVRE? 

MÁRTI

 

Kép forrása: Unsplash

Címkék: személyes, atram