Világ körül: #Németország

ne_metorsza_g.jpg
A nyaralásról nekem a rengeteg szabadidőn kívül mindig a homokos tengerpart, pálmafák és a fullasztó meleg jut eszembe. Tipikus mediterrán országok, az ottani életstílus, szokások, a teljes kikapcsolódás. Ennek ellenére, az idei nyaram mégis úgy alakult, hogy egy hetet Ausztriában, a hegyekben töltöttem, egyet pedig most, Németországban (és két napot Svácjban). Azaz pontosabban 8 napot.

img_9489.jpg

img_9630.jpg

Aki ismer, az tudja, hogy imádok repülni! Ezért is vártam már nagyon ezt a nyaralást. Persze sokat keszültem rá, ugyanis ez volt az első, hogy egydül mentem küldöldre, egyedül repültem és nem volt velem senki. Ott kint vártak, volt hol laknom, előre megbeszélve, de azért gyakorlatilag egyedül voltam kint. Az elsődleges cél a német nyelv gyakorlása volt, illetve az új élmények gyűjtése. Nos, én úgy érzem, mind a két kitűzött célt sikerült teljesíteni.

 

Altnau, Svájc

 

img_9507.jpg

img_9523.jpg

img_9516.jpg

Hétfőn (15-én) indultam. Azaz indultam volna, ha nem késett volna a repülőm két órát. És 22-én szálltam le, egy gyönyörű felhős, esős estén. És hogy közben mi történt? Voltam Svájcban, fürödtem a Bódeni-tóban, jártam Konstanz-ban, ültem hullámvasúton, megismerkedtem 20 új emberrel, vizibicikliztem, vásároltam Stuttgart-ban, sőt még moziban is voltam! Elég mozgalmas héten vagyok túl, de élveztem, szuper volt egy kicsit átcsöppenni egy másik országba, másik kultúrába, egy másik család életébe.

img_9624.jpg

/Cleebronn - Tripsdrill Erlebnispark/

 

img_9603.jpg

/Neckar/

 

Konstanz

img_9586.jpg

img_9571.jpg

img_9528.jpg

img_9581.jpg

img_9543.jpg

 

 MÁRTI