Szingli lányok

levi-guzman-268866-unsplash.jpg

Megint megkaptam. Egy kérdést, mely először újra és újra kés a szívembe, később azonban mindig elgondolkodtat. Velem van a gond, vagy tényleg így működik a világ. Ennyire felgyorsult volna, én pedig nem tartottam a lépést. Mert nem ilyen vagyok.

Ez a kérdés nem más, mint a : „meddig tartott a leghosszabb párkapcsolatod?” Talán lassan elérek (vagy már elértem, csak nem tudtam róla) abba a korba, hogy ez egy teljesen jogos felvetés legyen. És talán csak azért tudok ezen felháborodni, mert a válaszom rá az, hogy: semeddig. Ugyanakkor őrület belegondolni, hogy 18-19 évesen már az, hogy volt-e már párkapcsolatod nem is releváns kérdés. Hiszen teljesen evidens, hogy igen. Szerintem pedig nem.

Nem tudom, miért foglalkoztat ez a téma ennyire. De nem ez újkeletű dolog, már évek óta terítéken van nálam. Eltelt a gimi, 4 év, és én nem szedtem össze senkit. Voltak próbálkozások, abból se túl sok, komoly pedig szinte alig. Ugyanakkor nem tudom, mit kéne másképpen csinálnom. Talán semmit. Legutóbb egy barátnőmmel erről beszélgettünk, és arra jutottunk, hogy lehet az a gond, hogy igazából mindenünk megvan az életben. Persze, hogy lehetne ez gond? Pontosan úgy, hogy igazából jól elvagyunk magunk is. Persze, sírunk, hogy kéne pasi, de ha nincs, valójában az sem tragédia. Hiszen élünk, tanulhatunk, utazhatunk, szórakozhatunk. Nem vagyunk rákényszerítve egy kapcsolatra. Ijesztő, bár úgy hisszük, ki kell valaminek esnie az életünkből ahhoz, hogy helyet kapjon egy srác. Mert egyenlőre nem fér bele a keretbe. Ugyanakkor rettegünk, mi az, amit le fog váltani. És nem jó rettegésben élni. Vagy folyamatosan várni valakire. Ahogyan szándékosan szabotálni sem már a legelején az eseményeket. Persze, tudat alatt.

Őszintén, nem tudom, mi a jó megoldás. Ha magunkra, a baráti lány társaságunkra nézek, csak hitetlenkedve bámulok. Itt egy rakás okos, vicces, kedves és csinos lány szingliként. És ezt nem éljük meg tragédiának, nem függünk senki mástól. Csak várunk, hátha, de valahogy mégsem. Talán már mi magunk sem hisszük el, hogy egyszer csak jön valaki, akiből nem csak egy újabb vicces sztori lesz a következő bulizós estén.

 

MÁRTI

 

Kép forrása: Unsplash

Címkék: lelkifröccs, atram