Tél végi felfrissülés 3.0

vladislav-muslakov-261627-unsplash.jpg

Bármennyire is próbálkozom védekezni ellene, valahogy januárra mindig kimerül a szervezetem. A mesterséges vitaminok nem képesek pótolni azt, amit egy friss és zamatos gyülmölcs kínál. És hiába öltözöm fel rétegesen, járok rendszeresen sportolni. Egyszerűen elfáradok.

Most, hogy szerencsésen végeztem az  összes vizsgámmal, úgy döntöttem, ez a néhány hét a pihenésről fog szólni. Nem sietek sehova, hagyom, hogy azt tegyem, amihez tényleg kedvem van. Olvasok, vagy egész nap csak filmeket nézek. Mert a pörgős időszak után igenis kell, hogy tudjunk megállni és megpihenni. Új energiát és motivációt szerezni az év további részéhez. 

Tökéletes relax

Nekem valahogy ha fürdőbe megyek, akkor mindig olyan relax érzésem van. Ahogy ellazul a testem, végre nem fázom és képes vagyok teljesen kikapcsolni. Nem foglalkozom gondokkal vagy problémákkal. Utána jól esik még egy kis szauna is. Vagy egy masszázs. Befelé figyelés. És ez nem önzés. Hanem törődés. Magunkkal.

Lusta napok

Az énidő, mint fogalom végigsöpört a világhálón. Hirtelen mindenki rájött, hogy nem is olyan rossz gondolat ez, végre a társadalom is elfogadóbbá vált ezzel kapcsolatban. Nem véletlenül. Tényleg szükségünk van rá, hogy rendesen kialudjuk magunkat, és azt tegyük, ami jól esik. Attól függetlenül, hogy ez az ágyban fekvés, kirándulás, festés, főzés, edzés...ki mire vágyik.

Utazás

A világ körül című posztomban hosszan kifejtettem már, miért is vagyok a télen melegebb helyre való utazás híve. Van egy applikáció a telefonomon, Big Day Lite a neve, ahová beírod az úticélt és az időpontot és visszaszámol, hogy mennyi van még az indulásig. Minden nap megnézem, mintha nem egyesével telnének a napok. De ahogy egyre kevesebb van már hátra, úgy vagyok egyre izgatottabb!

TI HOGY PIHENTEK TÉLEN?

MÁRTI

Címkék: atram, maholnap