Inspiráló könyvek

img_0270.jpg

Az a fajta ember vagyok, akinek szüksége van a pörgésre. Arra, hogy mindig történjen valami. Szeretek alkotni, kreatívkodni, imádom, ha egyszer csak megszáll az ihlet, és valami brilliáns ötlet jut eszembe. Szeretek bízni a megérzéseimben, szerencsére elég jól be szoktak válni.

Viszont, legnagyobb sajnálatomra ez nem olyan, mint egy vízcsap, hogy bármikor meg lehet nyitni és akkor folynak a jobbnál jobb ötletek. Időnként nagyon sokat kell gondolkozni, agyalni rajta, hogy valami eszembe jusson. Máskor pedig ez is mindhiába. Van, hogy egyszerűen eltűnik. Ilyenkor van szükség az INSPIRÁLÓDÁSRA.

 

1. Elisabeth Gilbert - Big Magic

Azt hiszem ez a könyv már több könyvkívánságlistás posztomban szerepelt, ugyanis annyi jót hallottam róla, hogy mindenképp el akartam olvasni. Idén karácsonykor ott várt rám a fa alatt, én pedig még aznap nekiálltam. És nem kellett csalódnom. Már az első oldalnál magával ragad, és hihetetlen energiával mutatja be, hogy minként száll meg minket egy-egy ötlet és miként tud elpártolni mellőlünk.

img_0273.jpg

 

2. Eleanor Shakespeare - Kollázsnapló

Ez a könyv kicsit más, mint az átlagos könyvek. Talán nem is illik rá ez a szó, sokkal inkább, ahogy a címében is szerepel: napló. De nem akármilyen! A lényege, hogy írj, rajzolj, ragassz bele a kijelölt oldalakon, varázsold az egészet olyanná, amilyen TE magad vagy. Az ember fantáziáját már lapozgatás közben beindítja, s ha egyszer belelendül, nem lehet letenni. Nekem azért is tetszett meg, mert nem kifejezetten a rajzolásra épül (én pedig nem vagyok nagy tehetséggel megáldva e téren), hanem a lényege, hogy úgy töltsd ki, ahogy azt az ötleteid diktálják.

img_0274.jpg

 

3. Veronica Roth - Beavatott

Ez nem kifejezetten az a stílus, mint az előző kettő. Ennek ellenére akárhányszor elolvasom, újra és újra rádöbbent. Rádöbbent arra, hogy kilógni nem rossz dolog, hogy igenis bátornak kell lenni. Nem számít mi történik, időnként akkor is kockáztatni kell. Ez pedig számomra mindig egy új löketet ad, hogy itt az ideje kilépni a komfortzónámból és felfedezni valami újat. (Többek között e könyv olvasása után döntöttem el, hogy elutazom egyedül Németországba, ami életem egyik legmeghatározóbb élménye volt!)

img_0286.jpg

 

 TI HONNAN SZOKTATOK INSPIRÁLÓDNI?

MÁRTI

Címkék: atram, maholnap