Megtanulok vezetni! 4. rész - Végkifejlet

element5-digital-ki1jt9bfwle-unsplash.jpg

"Az év elején megfogadott célok közül az egyik az volt, hogy idén megtanulok vezetni és megcsinálom a jogsit. Az utóbbi néhány hétben egyre többször kerültem olyan szituációba, ahol nagyon jól jött volna, ha tudok vezetni. Egyszerűen, mert praktikus. Viszont eddig voltak fenntartásaim ezzel kapcsolatban." - 2019 január

Előzmények itt, itt és itt olvashatók.

Mikor elkezdtem ezt a sorozatot, nem hittem, hogy már majdnem év vége lesz, mire sikerült befejeznem. És pont emiatt őrület belegondolni, hogy már majdnem egy egész év eltelt! Hova tűnik az idő?! Nagyon sok minden történt velem ezalatt a 11 hónap alatt. Sokat utaztam, így voltak olyan hetek-hónapok, mikor egyáltalán nem tudtam elmenni vezetni.

Ha igazán őszinte akarok lenni: nem volt egyszerű folyamat. Főleg a vége felé már nagyon fáradt és türelmetlen voltam. Stresszelt a tudat, hogy decemberben nem lesz időm ezzel foglalkozni, így muszáj átmennem elsőre a forgalmi vizsgán. Talán emiatt, vagy mert ez idő alatt megértem a feladatra és megtanultam, amit kell: SIKERÜLT. Úgyhogy mostmár csak várom, egy megérkezzen a kis kártya.

Az biztos, hogy nagyon sokat tanultam belőle. Egyrészt legyőztem az egyik legnagyobb félelmem, ami hihetetlenül jó érzés. Másrészt próbára tette a kitartásom, a türelmem, a küzdeni akarásom. Úgyhogy önismeretnek sem volt utolsó. Egyáltalán nem bánom, hogy belevágtam és ha csak ennyi történt volna ebben az évben, már akkor is nagyon tartalmas lett volna.

 

MÁRTI