2+1 Podcast csatorna, amit érdemes követned

photo-1557063673-0493e05da49f.jpeg

A Podcast a tartalomkészítés egy új formája. Egy műsor, mely külföldön már régebbóta népszerű, itthon azonban most kezd egyre felkapottabbá válni. Mondhatni azt is, hogy ez a videó utódja. Ugyanis nem kell nézni képet, elég csak hallgatni a szöveget. Útközben, edzés alatt, metrón, sétálás közben, otthon...

Podcast: A "Podcast" szó az iPod és a "broadcast" (jelentése: közvetít, sugároz) szavak összeolvadásából keletkezett, a "podcasting" kifejezés az ilyen jellegű műsorok készítését, illetve hallgatóként, nézőként való fogyasztását takarja. (Forrás: https://hu.wikipedia.org/wiki/Podcasting)

Egyre többen kezdenek bele ilyen adások készítésébe, így kedvünkre válogathatunk a különféle, számunkra izgalmas témák közül. Nemcsak azért jó, mert hasznos tartalommal és informácókkal lát el, vagyis tanulni lehet belőle. Ezenkívül azonban van még egy hatalmas előnye, ami miatt szerintem igazán népszerű manapság. Mikor mindenki egyedül érzi magát a világban, bekapcsol egy ilyen adást és hirtelen belecsöppen egy beszélgetés közepébe. S olyan érzése támad, mintha a barátaival csevegne egy kávé mellett.

1. Tökéletlenül tökéletes

Anno ez volt az első Podcast, amit meghallgattam. Általában Instagramon szoktam rábukkanni ezekre, többnyire úgy, hogy valaki más ajánlja őket. És eddig még egyszer sem kellett csalódnom. Leginkább motiváló és saját tapasztalatot mesélő Szandra történetein mindig olyan jókat derültem és sokszor magamra ismertem a hallottakban.

2. Párnacsata

Mindig hatalmas izgalommal várom az új részeit. Általában edzés közben szoktam hallgatni, így valahogy sokkal gyorsabban telik el az idő. És ami hihetelen, hogy a lányoknak mindig sikerül olyan témát kiválasztaniuk, ami aktuális az életemben. Így nemcsak tudáshoz jutok, de megerősítéshez is, hogy nem vagyok egyedül az adott problémával a világon.

+1. The CareerGirl by Zsófi Máté

Ez egy viszonylag új csatorna, még csak egy adás van fent. De az a műsor valami fantasztikus. Egy beszélgetés Ott Annával, az életéről, munkáról, irodalomról. Nagy kultúrakedvelő révén, nagyon szerettem hallgatni ezt a beszélgetést és kíváncsian várom a folytatást!

 

TI MILYEN PODCASTOKAT SZOKTATOK HALLGATNI? 

MÁRTI

Címkék: podcast, atram, maholnap