Világ körül: #Guten Morgen Wien!

img_2353_1.jpg

Idén úgy alakult, hogy nem megyünk külföldre nyaralni. Elég sok minden lett betervezve erre a szűk három hónapra, így a hosszabb tengerparton fekvő vagy hegyekben kiránduló programokkal most nem számoltunk. Én azonban arra gondoltam, hogy egy napra miért ne ugorhatnánk el valahova a határon túlra? Így kötöttünk ki Bécsben.

Szombat hajnalban felkeredektünk, a Keletiben felszálltunk a vonatra és egy nagyjából két és fél órás út után már ott is voltunk. Nagyon kényelmesen utaztunk, leginkább alvással töltöttünk az időt, próbáltuk behozni a lemaradást. Nem terveztünk semmi konkrét programot, egy teljesen szabad és izgalmas nap állt előttünk. Sétáltunk, nézelődtünk, élveztük, hogy egy kicsit kiszakadtunk az otthoni létből. Megnéztük a belvárost, a Szent István-székesegyházat, a Hofburgot, láttunk sok szép templomot, parkot, sőt még egy filmfesztiválba is belefutottunk! Összességében egy nagyon kellemes napot töltöttünk ott. Jókat beszélgettünk, ettünk, sétálgattunk. Hazafelé a vonaton a Big Magic-et olvastam és néztem a naplementét felváltva.

img_2360.jpg

img_2355.jpg

img_2359.jpg

Persze mind jártunk már Bécsbe, bár én - legalábbis amire emlékszem- , télen voltam a karácsonyi vásáron. Nyilván ilyenkor nyáron azért teljesen más a hangulata. Például nem fagysz meg. (Bár hozzá tenném, hogy nem volt annyira jó időnk.)

A végére mindnyájan rendesen elfáradtunk, hiszen rengeteget csatangoltunk. Néha tudtuk, merre megyünk, máskor nem. De nem is ez volt a lényeg. Azt élveztük, hogy ott vagyunk, hogy nem siettet senki, nincs kötött program. Azt tesszük, amit csak szeretnénk. Ha kedvünk támadt vásároltunk, máskor leültünk egy kávéra és nézelődtünk. És ez volt a legjobb. A szabadság.

img_2391.jpg

img_2418.jpg

img_2419.jpg

img_2405.jpg

 

 

TI JÁRTATOK MÁR BÉCSBEN? HOGY TETSZETT?

MÁRTI