4+1 ok, amiért szeretem Budapestet

img_1619_1.jpg

Ha valaki megkérdezné tőlem, hogy melyik a kedvenc városom, biztos vagyok benne, hogy azt mondanám: BUDAPEST. Egyszerűen imádom! A hangulatát, azt, hogy sosem "alszik el", hogy van egy nyüzsgő, pörgős oldala, ugyanakkor ha nyugalomra vágysz, azt is megtalálhatod benne. Egyszerre elegáns, történelmi, szabad és fiatalos.

Hangulat

Nem számít, hogy tél van vagy nyár, este vagy reggel, ez a város ÉL. Többször előfordult már velem, hogy ha rossz kedvem volt, fogtam magam és elmentem sétálni. Csak úgy csavarogtam. Felszálltam a 2-es villamosra és néztem ki az ablakon. Nem gondolkodtam semmin, egyszerűen mentem.

Akárhányszor itt vagyok, mindig azt tapasztalom, hogy ahogy leszállok a vonatról és máris sokkal gyorsabban megyek, mint alapjáraton. Felveszem a ritmust, azt a pörgést, ami itt zajlik. Imádom azt a hangulatot, mikor  az utcán szól valami jó kis zene. Az az igazi pestifeeling. (Így egybe.)

img_9157.jpg

img_1620.jpg

Programok

Az a legjobb az egészben, hogy ha a történelmi belvárosban sétálsz, olyan, mintha visszarepültél volna száz évet az időben. A régi épületek, szobrok, emlékművek, csupa-csupa kultúra. Viszont ha valami vidám bulira vágysz, nem kell sokáig menned. A belváros, a Deák-tér este megelevenedik, központtá válik. Belevetheted magad az éjszakai életbe. Modern bárok, szórakozóhelyek, mindent megtalálsz, ami a kikapcsolódáshoz szükséges.

Gyönyörű helyek

Parlament. Budai Várnegyed, Margit-sziget, Széchenyi fürdő, Városliget és még sorolhatnám. Annyi de annyi gyönyörű hely van Budapesten, amit nem elég egyszer megnézni. Tapasztani kell, átélni, élményeket gyűjteni! Körbesétálni újra és újra, mindig valami mást felfedezni benne. Még huszadjára sem unalmas a Budai hegyek kis utcáin kóborolni. És soha nem is lesz az...

img_1572.jpg

img_9930.jpg

ELdugott kávézók

Kávé rajongó lévén gyakran járom az utcákat újabb és újabb kedves helyek után kutatva. Időnként célzottan, máskor csak betévedek, ha megtetszik valami. Ebben a városban ez kifogyhatatlan. Sorra nyitnak meg a jobbnál jobb kávézók, és ha választanom kéne egy kedvencet....erősen bajban lennék.

+1 Esti fények

Egyszer mindenkinek látnia kell Budapestet este/éjjel. Sőt, nem is elég egyszer. Az, mikor ott állsz a Lánchídon, kellmes nyári este van, a szél egy kicsit fúj, te pedig azt se tudod merre nézz. Csak bámulsz körbe és azon gondolkodsz, hogy lehet valami ennyire szép? Ennyire más, mint nappal?

 

TI IS SZERETITEK BUDAPESTET?

MÁRTI

Címkék: személyes, atram