Egy kerti party margójára

img_2023.jpg

Az egyik ok, hogy miért szeretem ennyire a nyarat és a nyári szünetet az, hogy elkezdődik a sütögetős bulik időszaka. Én személy szerint imádom ezeknek a hangulatát, mikor sok ember gyűlik össze és megtelik a ház élettel. Ilyenkor egy kicsit olyan, mintha nemis itthon lennék, hanem elutaztam volna valahova nyaralni. A pattogó tűz hangja, a frissen sült hús illata száll a levegőben. Szól a zene, s időnként hangos nevetés vagy éneklés kíséri.

Ugyanakkor ha az ember úgy dönt, hogy ő márpedig ilyen bulit rendez, akkor bizony sokmindenre oda kell figylenie. Kezdve attól, hogy kitalálja a vendéglistát, a menüt, a dekorációt. Összeegyezteti, hogy mindenkinek megfeleljen, hogy bárki tudjon kedve szerint válogatni. Bizony sok stresszel tud együtt járni, ha valaki nem figyel oda. Én szeretek inspirálódni, tapasztalatokat olvasni, ezáltal úgy érzem, felkészültebb vagyok. Napokig bújtam a Pinterestet és különböző ezzel kapcsolatos oldalakat. Mindenhol azt emelték ki, hogy ne aggódjuk túl a dolgokat. Házigazdaként a legnehezebb oldottnak maradni és kiélvezni a bulit. És tényleg!

Már napokkal előtte azon stresszeltem, hogy mindenre gondoltam-e, elég lesz-e az enni/innivaló... FELESLEGES! Azt kell szemelőtt tartni, hogy ez egy BULI, nem kell mindennek tökéletesnek lennie, azért vagyunk itt, hogy jól érezzük magunkat.

img_2057.jpg

Szuper volt, hogy nem volt kész minden előre, így mindenki talált magának feladatot és közösen főztünk. Sütögettünk, ettünk, pihentünk, nevettünk.

img_2055.jpg

Délután lesétáltunk a Duna-partra, fürödtönk, szórakoztunk, igazi nyári hangulat volt! Egész héten úgy éreztem, mintha csak valami rövid szünet lenne, aminek mindjárt vége és folytatódik a suli. Ilyenkor mindig kell egy kis idő, míg rájövök, hogy szeptemberig nem kell menni. Azt hiszem ez a pillanat most jött el. Én akkor, ott úgy éreztem, hogy na igen, tényleg elkezdődött a NYÁR!

 

TI MIVEL INDÍTOTTÁTOK A NYARAT?

MÁRTI