BELFÖLD: Nekem a Balaton...

balaton.jpg

Nem telik el úgy év, hogy ne jönnék le legalább egyszer a Balatonra. Általában július végén szoktam lent lenni egy vagy két hetet, azonban most ez a nyári munkám miatt augusztus első hetére tolódott el. Azért (is) szeretek itt lenni, mert ez számomra a teljes kikapcsolódás. Ilyenkor úgy telnek el a napok, hogy nem csinálok semmit. De komolyan, szó szerint. Csak pihenek egész nap, finomakat eszek, fürdök a hűvös vízben, esténként pedig filmeket nézünk a többiekkel. Ja és közben elképesztően sokat nevetünk! Ez az egészben a lényeg. A móka és a semmittevés.

Mivel nyár elején összeírtam magamnak egy bakancslistát, így ezen a héten arra is sort kerítettem, hogy kipipáljak rajta pár dolgot. Ezenkívül voltunk az új felújított Balatonföldvári múzeumban és kilátóban, ahonnan fantasztikus a kilátás.

Ez a hét volt nekem úgy igazán a nyaralás, próbáltam minden percét kiélvezni. Annyit aludni, amennyit csak tudok. Kipihenni az egész évet és erőt gyűjteni a következő hónapokra. Szívni magamba a napsütést és elraktározni a pillanatot.

Mutatok most nektek pár képet, remélem átadja az itteni feeling-et!

img_9380.jpg

img_9382.jpg

img_9390.jpg

img_9389.jpg

img_9385.jpg

img_9402.jpg

img_9394.jpg

img_9408.jpg

img_9405.jpg

img_9397.jpg

 

 

 MÁRTI