2015: Évösszegző

img_7257.jpg

Szeretem ezt az időszakot. Jól esik végiggondolni az elmúlóban lévő évre. Felidézni az emlékeket, az élményeket, az érzéseket. Mert volt belőlük bőven...

 

Ez volt az első év, hogy...

...szervező voltam egy Sajtófesztiválon.

...bizonyítványt kaptam a középiskolában.

...eljutottam Párizsba.

...10 éveseket táboroztattam.

...elindítottam a blogom.

...megkóstoltam a Pumpkin Spice Latte-t. (Fontos pont!)

...tizenhat éves lettem. (És ez az utolsó is.)

...eljutottam a Citadellára.

 

Fontos döntéseket hoztam, nevettem és sírtam, élveztem és szenvedtem. Elszakadtam, új barátságokat kötöttem, sok-sok helyen jártam és lábnyomot hagytam. Mindenhol.

Remélem a következő évem is ilyen tartalmas, eseménydús és varázslatos lesz.

És a következő is, az azutáni, meg az azt követő és a.....

 

MÁRTI