3, 2, 1...és kezdés!

11899770_503768163105985_1826356358292107784_n.png

 

Úgy gondoltam ahelyett, hogy magamról írnék dolgokat, inkább pár sorban vázolom, hogy miért is vágtam bele a blogolásba.

Miért szeretnék blogolni?

Mert úgy gondolom, sokak élik át nap, mint nap azokat, amiket én is, s szeretném ha megoszthatnánk itt a tapasztalatainkat, történeteinket egymással. Valamint legfőbb célom, hogy a (leendő) olvasóimnak néhány kedves percet és kellemes kikapcsolódást szerezzek.

 

Milyen témákról szeretnék írni?

Érzésekről, élményekről, aktuális programokról, utazásokról. Minden ami az életem része. Divat, család, tanulás és minden egyéb. Egy nagy színkavalkád.

 

Mit várok ettől a blogtól?

Egyetlen dolgot. Azt, hogy örömet szerezzen. Akár nekem, akár másnak.

 

MÁRTI

Címkék: személyes, atram