2016 - szerettelek!

dsc_0034.jpg

Szerettelek. Tanítottál, akadályok elé állítottál, kiléptettél a komfortzónámból. Csodás embereket sodortál az utamba, varázslatos nyarat adtál nekem, hagytad hogy elessek, elbukjak és megtanuljak felállni a padlóról. Hálás vagyok neked. Hálás vagyok, mert ha te nem lettél volna, most nem lennék az az ember, aki. Persze, sokat kell még tanulnom, és fejlődnöm, de szerencsére még van időm. Bízom benne, hogy 2017 is olyan jó lesz, mint az idei év, ha nem még jobb!

img_8846.jpg

img_8589.jpg

 

Idén volt először, hogy...

...ültem hullámvasúton.

...egyedül utaztam külföldre.

...nyertem a novellámmal pályázaton.

...dolgoztam nyáron.

...voltam Color run futáson.

...voltam korizni a Városligetben.

...láttam a Reszkessetek Betörők-et.

 

img_8491.jpg

img_9522.jpg

 

NEKTEK MI VOLT A LEGJOBB ÉLMÉNYETEK IDÉN?

MÁRTI