A hónapom képekben: Február

"Örülni annyi, mint bolondnak lenni a szomorú kísértetekkel teli világban."

/Henry Miller/

 

februa_r.jpg

Közhely, tudom, de tényleg nagyon hamar repül az idő! Vége a februárnak, vége hivatalosan is a télnek. Különleges hónap volt ez számomra!

Világ életemben utáltam ezt az időszakot. Szürke idő, reggel korom sötét van és ráadásul még hideg is. Alszik a természet, nem hallani madárcsicsergést. Az emberek lassúak, mindenki feszült és ingerült.

De idén ez nem így volt! No persze rossz idő az jutott most is, ahogyan világosabb sem lett. Viszont ebben a hónapban boldogabbnak, vidámabbnak és önfeledtebbnek éreztem magam, mint valaha! Kiegyensúlyozott voltam, nevettem, határozottan élveztem! Még ha el is kapott rendesen egy betegség, most mégis így zárom le: Viszlát vidám február!

 

 MÁRTI