Így nyaralj otthon

img_2797.jpg

Lassan vége a nyárnak az én legnagyobb szomorúságomra, ugyanakkor nem tagadom, izgatott vagyok az ősz miatt. Sok izgalmas dolog fog történni, amiket már nagyon várok! Viszont most még augusztus van, amit ki kell használni. Úgy alakult, hogy idén hosszabb időre nem mentem külföldre, a Balatonon voltam, egyébként pedig főleg itthon, mert dolgoztam. Viszont itthon is szuperül lehet nyaralni, csak egy kis kreativitásra van szükség.

 

Kezeld úgy a dolgokat, mintha máshol lennél

A minap Pesten utaztam villamossal, és nézegettem a hatalmas épületeket. Egy pillanatra teljesen megfeletkeztem arról, hol is vagyok. Olyan volt, mintha mondjuk Barcelonában jártam volna. Korábban sosem tűnt fel, milyen gyönyörű utcácskák vannak arrafelé, pedig nem először jártam ott. Nem kell mást tenni, csak egy kicsit változtatni a nézőponton. Variálj az útvonaladon vagy szállj le egy megállóval hamarabb, sétálj, közben pedig nézelődj!

img_2788.jpg

Helyi ételkülönlegességek

A nyaralás egyik szuper előnye, hogy az ember általában ilyenkor nem főz magára. Nem kell ezzel vesződni, sokkal több idő marad a felfedezésekre és a pihenésre. Illetve így megkóstolhatod a helyi híres ételeket, kipróbálhatsz valami teljesen új ízvilágot. Mikor ettél utoljára egy jó gulyáslevest vagy egy finom lángost? Ideje bepótolni! Válaszd ki, hogy hova utaznál el szívesen, nézz utána egy kicsit az ottani ízvilágnak, keress itthon hasonló éttermeket. Ne otthon reggelizz, menj el egy aranyos pékségbe vagy kávézóba. Ülj be napközben is egy frissítőre valahova!

img_2533.jpg

Csinálj olyat, amit máskor nem

Takaríts ki, rendezd át egy kicsit a lakást, mintha egy hotel lenne. Minden este fürdőzz, vagy ugorj le az uszodába. Nem kell nagy erőfeszítéseket tenni, csak vigyél bele egy kis játékosságot. Ha eddig korán keltél, most ne szabj magadnak határt. Engedd, hogy a szervezeted teljesen kipihenje magát, élvezd a szabadságot. Ülj ki a parkba olvasni, menj el sétálni arrafelé amerre nem szoktál járni.

+1TIPP: Augusztus a csillaghullás időszaka. Szinte minden este lehet látni, feküdj ki egy plédre és lesd meg őket!

img_2785.jpg

Fedezd fel a környéket: látnivalók, nevezetességek

Ha van rá lehetőséged menj el múzeumba. Töltődj fel kultúrával. Nézz meg egy filmet a moziba, vagy rendezz otthon mozimaratont. Válassz ki a közeledben (szomszádos város) egy olyan helyet, ahol még nem vagy már régen jártál és látogass el oda! Nézz körül, tölts el ott egy napot. Menj piacra, vegyél hazai, termelői finomságokat. Szakadj ki egy kicsit a megszokottból és nyaralj!

 

 

TI HOGYAN SZOKTATOK KIKAPCSOLÓDNI OTTHON?

MÁRTI

Címkék: nyár, atram, maholnap